Vormgeving


Vormgeving in vragenlijsten is voor veel van onze opdrachtgevers van belang. Niet alleen om een goede indruk te maken op hun eigen klanten of stakeholders, maar ook om respons te bevorderen.

Een duidelijke lay-out zorgt ervoor dat respondenten een vragenlijst soepel doorlopen. Om het invullen van onze vragenlijsten zo makkelijk mogelijk te maken zijn er zogenoemde rollende vraagtypes ontwikkeld, waarbij je na het antwoorden direct door gaat naar de volgende vraag. In plaats van na elke vraag op 'Oké' te moeten klikken, gaan respondenten op die manier moeiteloos door de vragenlijst heen.

Daarnaast leidt herkenbaarheid tot een hogere deelnamebereidheid. Daarom bieden we de mogelijkheid om, naast onze standaard lay-out voor ons eigen Stempunt-panel en voor externe klanten, een lay-out aan te passen naar de wensen van de klant. In de klant-lay-out worden de 'eigen' huisstijlkleuren en een merk-/klantlogo opgenomen. Voor voorbeelden van wat er mogelijk is, klik hier voor de vragenlijst in Motivaction thema of het vakantiethema.

Mobiel vriendelijk


Bij het ontwerpen van onze vragenlijsten leggen we de nadruk op het optimaliseren van de klantbeleving. Wij vinden het belangrijk dat onze vragenlijsten gemakkelijk in te vullen zijn door onze respondenten. We kiezen er bijvoorbeeld voor om alle vraagtypes ‘mobile first’ te ontwikkelen. Dit betekent dat we voorop stellen dat al onze vragenlijsten goed in te vullen zijn op mobiele devices als een smartphone of tablet. Met onze focus op de klantbeleving streven we naar een positieve invul ervaring én een hogere respons.




Copyright ©2024 Motivaction International. All Rights Reserved